Pomóżmy Mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej!


Zanim tu trafiłem, mieszkałem w Czechowicach i pracowałem w kopalni węgla. Po śmierci żony moje życie się skomplikowało, załamałem się, zacząłem nadużywać alkoholu i straciłem mieszkanie. Konsekwencją tego jest mój pobyt w Domu Pomocy Społecznej w Zebrzydowicach. Jestem tu od czerwca tego roku, atmosfera w tym Domu jest bardzo dobra, personel jest uprzejmy i miły. Mieszkańcy są koleżeńscy, dogadujemy się. Gdyby nam zabrakło busa, życie nasze byłoby bardzo trudne. Bus jest nam potrzebny do wyjazdów na wizyty lekarskie, wycieczki, w rodzinne strony, na zakupy. 

    To tylko 1 z 67 historii ludzi żyjących w Domu Pomocy Społecznej w Zebrzydowicach. Ludzi, których los nie oszczędzał. Kiedyś każdy z nich miał swój dom i rodzinę. Niestety koleje losów sprawiły, ze teraz instytucja jest ich domem. Pragniemy stworzyć dla naszych podopiecznych godne warunki do dalszego życia i rozwoju. Panowie mieszkający w naszym Domu, to osoby niepełnosprawne, schorowane i często samotne, ale równocześnie to wspaniali ludzie, którzy mają swoje pasje i talenty. Chcielibyśmy, aby mieli szansę żyć w miarę normalnie, jak każdy z nas. Bus jest "oknem na świat" dla naszych podopiecznych, dlatego zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o wparcie zbiórki na zakup nowego busa dla mieszkańców DPS w Zebrzydowicach. Koszt zakupu nowego samochodu to 145.000 zł. Uzyskaliśmy dofinansowanie od PFRON w kwocie 80.000 zł. Na wkład własny potrzebujemy jeszcze 50.000 zł. 

Będziemy wdzięczni za każdy dar serca!
Wpłat dokonywać można na stronie https://pomagam.pl/dpszebrzydowice

Popularne posty