Wiosna, ach to Ty!

     Za oknem jest wiosennie. Niebo jest zupełnie bezchmurne. Na drzewach są już pączki liściowe. Od godziny 8 jestem u Pani Kamili, u której bardzo ładnie piszę na komputerze. O godzinie 12 jestem już wolny. Po powrocie do pokoju, czytam książki i słucham w programie 2 muzyki klasycznej oraz taśm CD. Ostatnio w radiowej trójce słuchałem IX Symfonii Bethovena i swoich ukochanych "Obrazków z wystawy".
    Na trawnikach kwitną stokrotki i śpiewają ptaki takie jak: kosy, szpaki, wróbelki i synogarlice. Widziałem także przelatującego bociana oraz wiewiórki latające po drzewach. A jak byłem z Bratem Ryszardem na spacerze w lesie to zobaczyłem sarenkę z małym koźlątkiem oraz małą wiewióreczką a także małe pisklątka w gniazdku. 
    Pora już kończyć, niedługo mój obiad.   

O wiośnie opowiadał Maciek a grafikę namalował Rafał:)





Popularne posty