Trudny czas...cz.I

      Nastały ciężkie czasy. Po raz pierwszy doświadczamy tak dużej zmiany w naszym  życiu. Pandemia koronawirusa przybiera na sile, a my musimy podporządkować się społecznym ograniczeniom. Lęk przed chorobą, izolacja, samotność i niepewność towarzyszą wielu z nas. Jak w tej nowej rzeczywistości odnajdują się nasi podpieczni? Przeczytajcie. Lektura warta uwagi. 

   Pandemia jest to smutna i straszna rzeczywistość, która dotknęła nas i cały świat. Na początku bardzo się bałam, nawet noszenia maseczki i bardzo źle to znosiłam. Przetrwałam dzięki rodzinie i rozmowom z przyjaciółmi. W czasie izolacji bawiłam się z siostrzenicami, pomagałam mamie w porządkach domowych, a nawet odkryłam nową pasję tkanie na ramce. Lepiłam z gliny miseczki i malowałam obrazki, oglądałam telewizję. Czytałam książki i spacerowałam po ogrodzie, jak nie można było chodzić po mieście. Jak będzie wyglądało życie po epidemii? Na pewno już nie będzie tak samo. Chciałabym, aby wszystko wróciło do normalności i to jak najszybciej! Świat ucierpiał. Ja osobiście bardzo się cieszę, że mogłam choć na chwilę wrócić na warsztaty. Brakowało mi kontaktu z ludźmi. 

Edyta

   Pandemia to dla mnie sytuacja pełna obaw o zdrowie swoje  i innych osób, również czas ograniczeń dystansu społecznego oraz noszenia maseczek ochronnych. Spędzając czas w domu podczas pandemii podczas przymusowej przerwy od zajęć oglądałam telewizję, bawiłam się z moim małym bratankiem, rysowałam, przerabiałam ubrania, serfowałam po Internecie, spacerowałam, chodziłam z mamą i ciocią na zbiory borówki amerykańskiej. Myślę, że gdy epidemia już minie, życie wróci do swej pierwotnej formy, choć z lekką ostrożnością w kontaktach międzyludzkich.

Sylwia

   Pandemia to określenie choroby, zarazy obejmującej większy obszar, zasięg kraju, świata. W czasie pandemii siedząc w domu życie było monotonne i smutne, gdyż było wiele ograniczeń z tym związanych - brak dowozu na zajęcia, ograniczone poruszanie, ilość osób w kościołach, sklepach. Po ustąpieniu pandemii moim zdaniem kraj, świat będzie bogatszy w doświadczenia związane z tego typu wydarzeniem. W przypadku wystąpienia ponownej fali epidemii ludzie będą mieli wyobrażenia, jak się zachować. 

Tomasz




Popularne posty